lite bilder då:)


Nya soffan:) vi älskar vår nya soffa!
 

Fick en jättefin namnsdagsblomma av Ingrid:) Ljusfatet har jag fått av Ingrid för länge sen.
 

Provade att göra sushi. Blev alldeles galet starkt. men riktigt gott:) och kul var de att göra!
 

Nellys rum har jag möblerat om helt. tanken är att dom ska kunna bo två där inne sen och ha lite avskilt. så bokhyllan hamnade på mitten och sen har jag klätt med tyg så dom har en halv sida var.
Har en hel vägg tom där de kommer att komma upp passande tavlor och bokstäver sedan:) Men tills bebisen kommer så får nelly ha den andra sidan som myshörna:)
den gröna sackosäcken vi har klädde jag med tyg så man kan tvätta om de händer nån olycka.

Nellys nya lilla krypin som hon älskar.
 

Ska sedan komma in en liten byro bredvid sängen som kommer få fungera som nattygsbord också. så de svarta bordet ska bort.
 

myshörnan. Har en fin vägglampa med Hello Kitty som ska sättas upp på Nellys sida och den hon har nu ska få sättas upp här sedan..
Känner mig duktig som kom ihåg att dra en förlängningssladd bakom bokhyllan innan den sattes fast i väggen. finns inget uttag på den här sidan.
 

Varsin tredörrars garderob kommer dom ha:)


Tvn fick  fortfarande plats. Nelly älskar sitta i sin lilla fotölj och se på dvdfilmer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0