Kallt!

Känner mig inte så jätteledsen över att behöva vara hemma såna här dagar när de är närmare -20 grader. Tycker inte alls om när de är såhär kallt.. massa kläder som måste på och ändå så fryser man.. bilen tycker heller inte om när de är kallt.

Nelly ville bada idag. så de blev en tur till sporthallsbadet. Helt ensamma i barnbassängen var vi:) inte alls dumt. Tråkigt blev de istället när vi kom ut och jag gjorde vinterns första vurpa. och med mina fogar som redan smärtar tillräckligt så kändes de nästan som jag gick sönder inuti. kändes som jag skulle kräkas för de gjorde så ont:( Jävla halka!
Men kan inte påstå att sommaren lockar särskilt heller. Kommer vara stor som ett hus och antagligen ha ännu ondare. och kan slå vad om att de kommer bli värmerekord bara därför..

Börjar få massa hemlängtan nu. ska bli så kul att åka hemöver när lillebror fyller år!

idag har jag bakat nutellacupcakes. otroligt sliskigt och gott:)
Kommer nog bli inne och mysa bara resten av helgen. lilla skruttan sitter just nu och tittar på film och äter mellis på sitt rum.
Hon har blivit superduktigt på att gå på toa själv och är utan blöja hela dagarna nu:) börjar bli så stor min älskling!
Nån annan som blivit stor är jag:) känner mig gigantisk! och är ju iof inte så konstigt. är fortfarande illamående och konstant hungrig. vilket betyder att jag äter mest hela tiden:) och sen sitter jag still hela dagarna. bra kombination:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0