Lilla julafton igen:)

Idag åkte jag och skruttan hem till farmor Ingrid för middag med farfar kjell och gammelfarmor gunvor. Jättegod mat och fika fick vi. Sen fick Nelly öppna massa julklappar. superfina saker!! Favoriten var helt klart en hammare och bräda med "spikar" som hon kunde banka på:)
Jag fick paket också. pengar från gunvor och kjell. tack snälla! Kommer bli massa besök på himlabadet och drakborgen för dom:)

Nu väntar tre arbetsdagar innan de är dags att bege sig till sollefteå igen för julfirande.

var supernära att krocka idag också när jag var påväg från jobbet. en idiot som tydligen inte har en aning om hur man beter sig i en rondell. bara turen att jag hann stanna:/ hade ju varit underbart om bilen skulle bli trasig nu när jag kommer behöva den varje dag efter nyår när jag ska börja jobba på alnön..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0