Mysig helg

I torsdags så tog jag och Nelly bussen till sollefteå. Gick hur bra som helst! Nelly är en liten ängel. satt still hela resan som tog närmare 2,5 timme!

Vi har haft de jättemysigt hos mamma och pappa. Nelly tyckte de var spännande med alla majbrasor. men inte riktigt lika kul med smällarna.
Vi hade först majbrasa hemma och sen var vi till Lindbergs och kikade på deras också:) trevligt!

Vi var och kikade runt lite på bilens dag på lördag och sen så hälsade jag på Linda och lilla bebisen Isabell. så sjukt söööööööööööööööööt!!!! och så liten. jag hade väldigt svårt att slita mig därifrån:)

Sen idag så fick jag skjuts hem av mamma och pappa. Har passat på att skaffa balkongmöbler och råkade hitta en spegel också:P  Tack så mycket mamma och pappa:) 

Jag med lilla Isabell:) Man blir väldigt bebissugen när man får titta på såna här små sötnosar;)
 

Linda och Isabelle.
 

Lindbergs majbrasa.
 

Nelly sitter och pratar allvar med morfar.


Nelly hade varit med mormor på leksaksaffären. Nelly hade sett en drake som hon så gärna ville ha.


Tack för supermysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0