SOL!:)

Idag har jag passat på att umgås med min älskling hela dagen:) Första lördagen för oss själva på väldigt länge.
Nelly väckte mig 05.30 i morse. så liite sovmorgon  haha. strålande väder redan då.

Vi åt frukost och gick sen ut på en gång.  Nelly ratar numera gröten och ska ha samma frukost som mamma:) fil och flingor.
 

Vi har hunnit med många turer till lekparken. Nelly hittade en kompis där idag också:)
 

Nelly bar med sig hink och spade själv.
 

 

Gungade lite i lekparken.
 

Gjorde sandkakor åt mamma:)
 

Så tog vi en cykeltur också. nelly älskar åka cykel.
 

Mycket mys på balkongen har vi haft okså. busat med vatten.
 

sen skrubbade vi oss båda ren i badkaret innan de var välling och sängdags.
Inget bråk vid läggning idag. första gången på en månad tror jag. skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0