She can walk!!

Idag har nelly tagit sina första steg! Vi började träna hos ingrid och kjell och hon tog två tre steg mellan oss. Sen när vi kom hem och övade utan strumpor så knatade hon på som mest 6-7 steg. *JÄTTESTOLT*

Jag har varit på akasse info idag på arbetsförmedlingen. En hel del som man redan visste men lite nytt som jag är glad över att fått veta. lite nya regler och så.

Nelly är fortfarande mammig och kinkig och förskylningen är ungefär som igår. Men vi tänker ändå bege oss till sollefteå i morgon. Så nu blir de nog inte bloggat på ett par dagar.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Grattis till Nelly som börjat gå!! Vad var det för nya regler om a-kassan? Har du börjat söka jobb? Ha det bra i Sollefteå!

2009-10-13 @ 20:04:18
URL: http://almsson.blogg.se/
Postat av: Filip med familj

grattis till nelly! stora duktiga tjejen! kram kram å krya på dej kompis!/ Filip

2009-10-13 @ 21:30:44
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: sparriz

zandra: dels de här med deltidsdagarna(fast de visste man ju redan). Sen var de vilka undantag de fanns som gjorde att man inte behöver söka hela landet utan bara pendlingsavstånd.

Och att man måste vara kontaktbar på telefon hela dygnet annars blir man av med ersättning.



jag började söka jobb när nelly var ett år. finns inte så mycket jag kan söka så jag gör mest intresseanmälningar lite överallt

2009-10-14 @ 09:07:46
Postat av: Rivka

Ser framemot en promenad nästa gång vi ses! Snart springer hon i från Tux och då ska jag lära henne sparka boll =)

2009-10-15 @ 01:20:23
URL: http://rivkaakvir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0