Besök:)

I morse var jag ner på arbetsförmedlingen och träffade min handläggare. Gick bra:) verkar vara en väldigt bra en.

sen kom frida och arvid på besök. känns som de var jättelänge sen vi träffades sist. Barnen var gnälliga och superglada om vartannat. Jättetrevligt med besök! Så hade dom köpt med sig gott fika också. tack tack:)
 Den enda som störde var att jag fick bara ondare och ondare i magen. Hade lite känningar under natten men trodde de skulle gå över.

När dom hade åkt var jag alldeles svimfärdig och darrig. La skrutten i sin säng och la mig själv i våran. tror vi båda somnade på tre sekunder. När andreas kom hem från travet så vaknade jag och hade fortfarande ont i magen och mådde illa.
Nu efter ett par timmar i soffan och lite mat så känns de lite bättre. mår inge illa längre som tur är.

Funderar på om de kan vara hamburgarna jag stekte i går. dom smakade superäckligt. Måste påpeka att dom omöjligt kan ha varit de minst rå. Hur länge kan man ha sånt i frysen innan de blir dåligt tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0