Solig dag

Igår var de så soligt och härligt! De blev tre promenader innan dagen var slut. på ena promenaden följde andreas med. då gick vi till lekparken så fick nelly gunga.

Igår bestämde jag mig för att de nu är slut med ammning under dagen. bestämde att jag skulle hålla på de tills kl18.
De gick verkligen över förväntan. Nelly var rätt nöjd mest hela dagen och mumsade i allt annat som de bjöds på. inte förrän 20.30 när de började närma sig läggdags sa hon till att hon nu minnsann skulle ha bröstmjölk.

Jag hoppas att de kommer fortsätta att gå bra idag trots att vi både ska på babysim och storhandla i birsta.
Nästa projekt blir att få henne dricka välling. Målet är att ammningen ska vara avslutad under sommaren och att nelly ska vara ensam med sin pappa de fyra dagar jag ska på tjejmilen i slutet på augusti.

Nelly stoppade ner huvudet för att leta hinkmonstret. då fastnade hinken på huvudet :)
 

Soligt i lekparken. Nelly älskar att gunga.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad söt hon är !

hinken på huvudet.. hihi... :)

2009-05-18 @ 22:25:39
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0