Mysdag

Igår blev de mycket utemys. Först hade jag och skrutten hela dagen för oss själva. Vi var till lekparken och satt och myste nere vid bäcken.
Sen på eftermiddagen var vi till svärföräldrarna på grillning. Oxfilén var nog de godaste jag ätit nån gång. helt underbart! Sen fick vi god efterätt och fika också. Nelly var på strålande humör vilket gjorde allt ännu bättre.

wiiiieee
 

kolla vad högt jag gungar!
 

Världens vackrast nelly
 

spännande med gräs och kottar.
 

Hinner man provsmaka kanske
 

Så här trött blir man sen. Somnade i farten.


Måste ju gratulera Veronica på födelsedagen idag! Hoppas du får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Söt hon är. Molly älskar åxå att gunga :-D Allt väl med er?

2009-05-21 @ 20:45:01
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se
Postat av: Veronica

Tack snälla!

Jag har haft en jättebra dag med besök o fika dagen lång :]

Kram!

2009-05-21 @ 22:59:14
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: sparriz

sandra: Skulle skriva inlägg på din blogg men de gick ju inte:P de är bara bra med oss. full fart:) nelly växer så de knakar. såg att molly blivit jättestor hon också! Hoppas de går bra med huset också. såg jättefint ut.

2009-05-22 @ 07:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0