Toppendag!

Igår morse var Nelly en gnälly så vi frågade acca om vi fick skulle hitta på nåt. Så vi lånade bilen av pappsen och åkte hem till Anna-carin och filip.
Våra söta barn roade varandra så vi kunde fika och surra en stund.

Nelly puttar på filip som inte riktigt når ner än.
 

Nelly blev supernöjd och glad då hon fick träffa sin kompis.
 

Dom studerar filips leksaker tillsammans.
 

Sen när vi kom hem packade vi nellys saker och lite gröt och välling. Nelly skulle få vara med farmor och farfar hela kvällen då vi skulle på bergsåkertravet.
 

Där satt vi tillsammans med supertrevliga Niklas och Maria.
 

Jag spelade på travet för en gångs skull. Inga pengar vann jag den här gången heller. Maria och grabbarna fick alla rätt men var inte så nöjd än då, då de blev mindre pengar i vinst än dom spelat för.
 

Trerätters middag bjöd min älskling mig på. Till förätt var de nån slags soppa med heta räkor.
Varmrätten bestod av biffstek med potatisgratäng.
 

Och till efterätt jordgubbar med vaniljglass. allt otroligt gott! Tack älskling.
 

Rätt glad att de inte var jag som betalde notan...
 

Nelly hade haft de jättebra hos farmor och farfar och var dötrött när vi kom och hämtade henne.
Hon fick jättefina presenter av farmor och farfar.

Jättefina färgglada kuber..
 

Och en jättefin tröja.
 

Jag fick också en jättefin present!


Tack Ingrid och Kjell för barnpassning och presenter!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för en toppen kväll! Vå måste träffas mera. Jag satt och funderade på om vi skulle åka ner till stockholm nån ting tillsammans alla 5. :)

Kram från Maria

2009-06-13 @ 14:12:52
URL: http://mariahellqvist.bloggspace.se
Postat av: sparriz

Tack själv! Vi måste absolut träffas oftare! skulle vara kul att åka tills tockholm tillsammans. Du får föreslå de för pojkarna:)

2009-06-13 @ 17:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0