Bra flyt:)

I morse lämnade jag nelly hos farmor och farfar för att få stöka lite för mig själv hemma. rensa lite och ta saker till förådet mm. Tack snälla Ingrid och Kjell.

När jag sen var på väg upp för att hämta henne messade anna carin och undrade om hon med pojkar fick komma och hälsa på. Toppen sa jag:)

När jag kommer fram har nelly precis varit på lång sovarpromenad. Så de var bara att traska hem med en utsoven glad bebis och fixa fram fikat inför besöket.

Anna carin, Filip och Janne blev kvar till middag också. Var så himla trevligt med sällskap! Eftermiddagen och kvällen har bara flugit förbi. När besöket åkt hem somnade nelly på ett par sekunder. Så nu har man en stund för sig själv igen :)
En toppendag har de varit med andra ord.


Kommentarer
Postat av: acca & filip

tack för en underbar eftermiddag!god mat och fika!!filip fick gröt då vi kom hem och pyjamas....somnade sedan oxå på 2 röda typ...eheh tror katrinplommonen funkade för både ändar idag :)kram kram

2009-07-06 @ 21:49:12
URL: http://acccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0