Mormor har anlänt!

Nellys mormor har äntligen kommit och Nelly är överlycklig. Lite underligt var de ju förstås att hon dök upp mitt i ingenstans på busstationen. Vi har hunnit varit en sväng till andreas lägenhet och hämtat lite post och sen gjort en rundtur i min stora lägenhet:P

Idag är de birstashopping som står på schemat. Ska försöka hitta åt gardinstänger som passar till mina fästen så jag får upp lite gardiner nån gång.
Sen ikväll kommer kicki och ska käka pizza med oss:) trevligt.

trevlig dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Acca

lät som en mysig dag:) hoppas du hittar nå gardinstänger så jag får se de där tyget snart som du skulle göra gardiner av!ååh kommer få nelly och evelina abstinens innan vi ses nästa gång då ni kommer från sollefteå. kram kram

2009-12-02 @ 11:12:19
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Frida

Åhh !

Så myyyysigt med mormor på besök !!!



:)

2009-12-02 @ 13:18:55
URL: http://phr
Postat av: sparriz

Kommer sakna er massor! gardiner blev superbra!!:D

kram

2009-12-03 @ 11:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0