hemma igen

Har haft en jättemysig helg med hela släkten. 19 stycken var vi som mest:) Maten var som alltid helt underbart god och även gröten som vi åt i morse! Mamma hade gjort goda smörgåstårtor också:D
Nelly trivs verkligen när de är massa folk och är sen lika glad när vi kommer hem igen.

Vi har iallafall kommit på vad som är fel på mina tår. igår var de värsta dan. de kliade och sved så jag hade god lust att kapa av mina tår. Dom är fortfarande JÄTTEsvullna, gör ont och kliar lite. men de känns som de håller på att släppa lite iallafall.
Mamma trodde de kanske berodde på svinsprutan, så pappa letade fram lilla lappen med biverkningar som man fick. 1 av 100 personer får inflammation, svullnader, kliningar och stickningar och sveda. typiskt att de skulle hända just mig..

På tisdag så väntar lilla julafton hos Ingrid. ska bli jättekul!
Sen på torsdag så ska vi fira julafton i sollefteå:) Mysigt med jul och få träffa släkt och familj så mycket.

Bilder från helgen kommer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0