svar till acca

Gick inte att godkänna ditt inlägg (kanske var för långt haha). Svar ska du få i allafall. blir lättare med ett inlägg kände jag.
Känns skönt att vara hemma:) Även om de var trevligt att komma bort ett tag.
Angående babysim så köpte jag badbyxor på lindex. tyckte inte de var nån höjdare att ha med babyskydd. dom har stolar i duschrummet som jag använde mig av.
Tog med två handdukar till nelly så hon skulle slippa ha en som var för blöt.  vi får väl höras om att ses nåt nån dag.

Kommentarer
Postat av: Acca

ååååh ett eget inlägg va kul :) ska se på infon vad de har för byxor där annars köper jag i stan nånstanns...tyckte gått å väl badblöja kunde funka!haha ja vi måste absolut höras....ni får gärna komma förbi och hälsa på oss någon dag i veckan....torsdag är vi uppbokad med mamma barn fika men annars är vi nog fria för vad som helst!de där med babyskydd var menat att vi kunde använda ett tag till inte att jag tänkte ta med det dit om de var så du uppfattade det....vi har bytt bilstol i bilen:)kram kram

2009-08-17 @ 09:41:35
URL: http://acccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0