Mindre rolig dag

Igår var lilla skruttan inte alls på humör för nånting. Hon var halft hysterisk nästan hela dan och ville helst bara bäras och ibland dög inte ens de.
Var tänkt att vi skulle föja med till gnarp med rebecka och gustav en sväng men var tvungen att tacka nej.
när kvällen närmade sig blev de helt plötsligt bra. Men då kom nästa grej istället. Jag svimmade och slog i ögonbrynet som fortfarande ömmar. Brukar ju hinna känna att jag är svimmfärdig och hinna sätta mig ner. men tydligen inte den här gången.
Efter att vi alla hämtat oss en stund bestämde vi oss för att åka en sväng till sörbjörken och ta ett kvällsdopp.
De var riktigt skönt och nelly var så nöjd att få plaska fötterna och åka bil en stund. På vägen hem stannade vi till på godislagret och köpte oss varsin STOR påse godis :)
Nelly slukade vällingen när vi kom hem och somnade sen som en stock.

Men så i morse så blir jag väckt av andreas som påpekar att nån är ute på min msn. Har nu bytt lösenord så ska väl vara lungt nu. Men blir ändå fundersam vem de kan ha varit.
Så om nån har blivit kontaktad på min msn i morse innan 08.00 får ni gärna säga till.

Kommentarer
Postat av: Bäcka

Mycket tråkigt att ni inte kunde följa med, men det kommer fler tillfällen!

Och ja, jag blev kontaktade från din msn, skumt meddelande med en länk.. Antar att länken är något form av virus som slår till bla. på msn för att sprida länken/viruset vidare.. Testa att virus scana datorn du brukar sitta vid =)



Kramar!

2009-08-06 @ 10:16:11
URL: http://rivka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0