söndag

I onsdags hade vi som sagt besök av kicki, göran och åse. Och även Dennis pappa och halvbror dök upp. Fullt hus med andra ord:) Mycket trevligt!

Torsdagen blev de en sväng in på jobbet för hjälp med att skriva ett cv. och sedan vattengympa i vanlig ordning.

I fredags var jag en sväng på birsta med Ingrid. Köttbullelunch och en hel del viktiga ärenden uträttade. supermysigt!
Senare på kvällen blev de middag hos carin där vi fick träffa Tina och Janne också:) Jättegod mat och trevligt sällskap.

Igår så tog jag med skruttan till badet som har blivit en rutin för oss på helgen:) Skönt att plaska runt lite.
Nelly blev sen jättesugen på strips. Så vi hämtade farmor Ingrid och köpte hem lite mat från max.
Nelly ville sen stanna hos farmor och lördagsmysa. Så de blev lite egentid och lång sovmorgon för mig och älsklingen:)

Idag körde vi igång med en rejäl storstädning här hemma. Dennis fick göra alla tunga moment och jag petade lite i hörnen och skötte disken;) Så härligt när de är rent och fint!
Jag åkte sen iväg för att hämta hem skruttis och så blev de hemmapizza till middag:) smaskens!

Har väldigt svårt att ligga still och vila så mycket jag borde. Har varit ute och flängt alldeles för mycket den här veckan. och de märks när de börjar gå mot eftermiddag och jag har jobbiga sammandragningar och är supertrött och har ont i kroppen.
men man blir ju så rastlös ändå!

Nu väntar och längtar vi bara på att få komma hem till sollefteå snart igen och byta lite miljö och träffa familjen:)
Har lite bilder i kameran jag ska försöka lägga upp nån dag också.
Nu väntar söndagens höjdpunkt "kontoret" om en halvtimme:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0