Ny vecka..

Ja då var vi i mitten på veckan igen då. Tunga dagar är de trots väldigt bra humör. Kroppen vill inte hänga med och minsta lilla ansträgning är som att springa ett maraton.

Nelly har sovit hos farmor inatt och jag har fått vila ordentligt. Acca hörde av sig i morse och ville ta en lunch. kul! skönt att få komma ut och umgås lite och ändå kan jag ta de lungt:)

Sen ikväll så får vi lite middagsgäster. kicki, göran och åse ska komma och sällskapa med oss. mys! Blir en enkel kycklinggryta som inte kräver nån direkt ansträgning för lilla magen.

Fick prata med lillebror igår som nu är uppe i umeå och fått sitt skallben ditsatt äntligen. Han lät superpigg och allt hade gått bra:) Är otroligt imponerad av hur cool min älskade lillebror är!
Nelly och jag längtar tills han är hemma igen så vi kan komma hem och hälsa på. Man blir ju så sugen på grillmys hemma när de är sånt kanonväder som de är idag.

Nu ska jag masa mig ur soffan och se om jag kan få på mig lite kläder.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0