Helgen

Igår så hade vi födelsedagsfirande ute i skallböle. Stort grattis moster Inga-britt som fyller 50 år och Mormor Monica som fyller 75!
Så kul att träffa alla släktingar! och massa god mat som vanligt:) Lite trist bara att regnet öste ner hela dagen och dom var tvungen att grilla under ett parasoll på altanen.

Idag har jag och Nelly varit på klädbytardag ute i ljustadalen. Fyndade el hel kasse med kläder och leksaker för 130kr. sen åkte vi på max och åt tidig lunch innan vi hälsade på Farmor Ingrid där vi fick supergod morotskaka.
Sen när vi var hemma igen så plingade de på dörren. Vår saknade becka hade äntligen kommit hem!

I morgon ska skruttis hem till pappa och jag ska vila min värkande kropp. På torsdag åker jag och skruttis till sollefteå för att vara med när Josefin tar studenten på fredag.

Har blivit jättedålig på att ta bilder tyvärr.. ska försöka skärpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0