Grattis på 20-årsdagen Niklas!

I fredags åkte vi till sollefteå för att fira Niklas på 20-årsdagen. Många paket och massa tårta blev de. De brukar finnas mycket fika hemma. men den här gången så tror jag de var mer än vanligt. Massa supergod smörgåstårta, vanliga tårtor, bullar, kakor mm. Tror jag inte var hungrig en enda gång på hela helgen. och de är sällsynt numera;)

Så härligt att få träffa alla där hemma. var alldeles för länge sen sist.
Storebror med familj var där också. så vi fick snusa på bebis Melwin för första gången. Hur söt som helst. Och Moa har blivit stor sen sist!
Mormor och Ludde var ju med såklart:) och Bitten och Jack kom även dom. Härligt väder fick vi också:)
En riktig toppenhelg med andra ord:)
Tack snälla mamma och pappa för massa god mat och tårta och en mysig helg!  Och tack pappa för bilinspektionen;)

Här kommer en bild på nya byron nelly har fått till sitt rum:)
 

Mitt nya pyssel:) Ska lägga ut lite bilder sen när jag fått ihop några smågrejer.
 

På alla hjärtans dag så lyxade vi till de med att laga oxfilé för första gången. Helt fantastiskt gott blev de!
 

Söta Moa som inte var still många sekunder för att jag skulle lyckas ta en bild som inte blev suddig;)
 

Min söta linslus i pippipyjamas.
 

Söta Melwin
 

Man är ju mer bebissjuk än vanligt, så jag tog varje chans jag fick att mysa med lillknodden:)


Idag har jag varit duktig och varit och fått kylarvätska i bilen påfylld. Dom som sålde den till mig hade ingen lust att hjälpa till, så jag smög in på en verkstad intill och hittade en väldigt hjälpsam och trevlig kille som gav mig en hel genomgång av bilen. och en lektion hur man gör de själv:P alldeles gratis:) de tackar vi för.

Har även varit och köpt Nelly en gitarr som hon tjatat om lääänge. Hon har sparat pengar i sin spargris jättelänge. och för dom pengarna ville hon att mamma skulle köpa en gitarr.
så hon kommer få en glad överaskning när hon kommer hem på torsdag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0