jobbiga nätter..

Har haft några jobbiga nätter med skruttan. Tror de beror delvis på en tand som är på g och sprutan hon fick för ett tag sen. Igår natt så var de inget som dög förutom att bära bära och bära.. Klockan 6 på morgonen så slocknade vi båda i min säng två timmar i allafall..

så här trött är man efter att ha vaknat till och från hela natten..
 

Nu har vi äntligen fått min älskade cykel med barnstol monterad. tack snälla pappa!:)
Vi har cyklat två gånger hittils och skrutten älskar de! Ska försöka oss på en tur till skönsmon nån dag:)


Idag var jag nellyledig. så jag passade på att sy massor! Eftersom jag inte hittat nån korg som passar på min cykel så kom jag på att jag kunde sy en väska som jag kan knyta på styret.
Hittade ett gardintyg som jag fått av gunvor för länge sen. lite hårdare och stadigare. perfekt!


Sen så blev de en klänning också:) mycket nöjd!


sedan så bakade jag en kladdkaka och gick över till acca och filip för lite surr. mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0