Härlig helg!

I torsdags så var jag på påskpyssel för ensamma föräldrar som var anordnat av kyrkan. Massa skoj pyssel, blev bjuden på mat och massa trevligt sällskap. toppen var de!

I fredags så fick jag först besök av lilla filip en stund när pappan skulle lämna in bilen. Kul att få se dom en snabbis :)
Sen tog jag bussen till Ingrid för att hämta nelly som sovit över. Tack för barnvakt och lunch!
Vi drog vidare till birsta där vi mötte upp mamma, bitten och jack som skulle vara hos oss hela helgen.
Blev drakborgen ett par timmar. tror vi alla var rätt slut efteråt;)

På lördagen åkte jag och acca på klädbytardag i haga. Fyndade massor. Sen trevligt sällskap på de var inte helt fel:D
Blev middag och mys hemma sen. Nelly var alldeles lycklig att ha besök. Dom hade lagt ut madrasser och belamrat halva lägenheten med grejer. Så de var mysigt värre:)

Idag var vi ute och njöt av vädret innan de var dags för lunch och för de andra att packa ihop. Jag och nelly tog en promenad till sen och bakade pizza till middag.

Mamma var gullig och köpte några filmer och fyllde upp mitt kylskåp:) Tack snälla mamma!

En riktig toppenhelg har vi haft med andra ord:)
 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0