Tung vecka

I måndags mådde jag inge vidare på jobbet. halsont och ont i huvudet. När jag kom hem visade de sig att jag hade feber... 39,2 grader. hoppsan.

På tisdagen hade jag ingen feber i allafall så jag gick till jobbet ändå. Sen så får jag öroninflammation.. Jätteont i höger öra (fortfarande inte helt bra).

Tack vare att jag hostar så förbannat, har ont i både öra och hals så har jag knappt kunna sova den här veckan. Har gått som en zombie:) Men dagarna gick ju ändå eftersom man hade massa att göra.

Idag har varit en suverän dag. Mår betydligt bättre och har kunnat sova en hel del inatt. Nelly har varit på strålande humör.
Sen så kom mamma, pappa, Niklas och sandra hit. Mamma och pappa skulle hjälpa mig att köra hem en ny säng jag skulle ha till Nelly från Ikea. Den betalade dom åt oss:) Sen så hade dom med en större tv än den jag har:D
Dagen avslutades med pizza här hemma.
Tack snälla mamma och pappa!

Sängen är redan monterad och ska invigas i morgon:) ska bli spännande att se vad skrutten säger om den.

Nu ska jag slappa framför min stooora tv och vila lite inför kommande arbetsvecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0