Monstret nelly;)

Nelly sov dåligt inatt. I morse var hon jättearg och viftade gröt runt hela köket. Lämnade henne på dagis och hoppades på ett bättre humör när jag skulle ta hem henne igen.

Men hon tyckte nog inte att de var lika roligt hemma som på dagis. Hela dagen har hon ägnat sig åt att dra ner saker, klättra på saker, kasta saker ner för trappen, dra mig i håret, bitas, skrika, skrika och skrika lite mer:)

Nu har jag sjukt ont i huvet och är helt slut. Nelly sitter i sängen och sjunger. hoppas att hon somnar utan bråk..

Hoppas ni andra haft en trevlig dag:)

I morgon ska jag klippa mig och sen ska vi äta middag hos ingrid. trevligt med saker att se fram emot:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0