Fin dag:)

I morse var nelly inte på världens bästa humör:P Men efter lunch så var hon världens solstråle ända till läggdags trots att hon inte sovit nån middag:)
Vi promenerade till birsta där vi mötte upp Ingrid för en fika. Sen fortsatte vi hem till oss och gjorde tacos:)

Ingrid hade med sig superfina presenter till både mig och nelly!

Nelly tyckte de var jättekul att träffa farmor:)
 

Massa bus
 

 

Dom här fina kläderna och boken fick nelly.
 

Och den här fick jag. hur fin som helst! vilket jobb hon lagt ner.
 

Jag bakade morotskaka igår som vi åt till efterätt. den blev riktigt god:)


Nelly somnade som en stock redan kl 18.  tro när hon tänker kliva upp i morgon:P

Kommentarer
Postat av: Rivka

Haha! Jag bakade också morotskaka igår.. Har vi umgåtts för mycket den senaste tiden ;)

Superfina saker ni fick =)

Kram!

2010-02-13 @ 10:06:58
URL: http://rivka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0