Toppendag

I morse vaknade man av två solstrålar. Andreas var och lämnade in bilen och köpte gott bröd på vägen hem. Tack sötnos.

Jag lämnade Nelly ensamen i sovrummet en stund. Man brukar alltid höra henne. Men plötsligt blev de väldigt tyst.
Möttes av denna syn. Troligtvis har hon sett ordningen i arvids garderob och tyckte att hennes mamma inte gjorde lika fint. Bara att göra om mamma.


Fick sen en snilleblixt att ta lekhagen i vardagsrummet bredvid tvn så nelly inte kan komma åt sladdarna och avstägningsknappen.


Sen gick vi en sväng till Ingrid och plockade lite bär. Bleb bjuden på supergoda plättar.

Gick efter de vidare ner å stan för att möta upp Rebecka som Äntligen flyttat hit!! Jippi!
Vi följde med henne hem för att kolla på hennes lägenhet. Större än våran var den  haha. kommer nog bli jättebra när dom får ordning där.

Hon hade bakat bröd och morotskaka tills vi skulle komma. hur gott som helst!! åt tills jag var proppmätt.


sen blev de lite bus och världens största bajsblöja!! luktade surströmming   blää!


Sen var becka tvungen att rädda nelly från den hemska kaninen tux:)



Och nu kommer bilder på världens finaste skor som jag köpte i stockholm.


Helt underbart fina!! Och tro de eller ej så har man inte ont i fötterna så fort man tagit på dom.

Ingen behöver säga att man inte kan gå i såna och att dom nästan aldrig kommer bli använda, onödigt mm.  JAG VET!! Jag kan ha dom som prydnad i bokhyllan och titta på dom varje dag om jag inte kan gå i dom:)



Kommentarer
Postat av: Frida

WOW !!!!

Vilka häftiga skor Evelina !!!!

Sjukt snygga ! På riktigt !!!!!

Klart du skall ha dem! och en svart klänning till !!!

Oj, blev många utropstecken nu :)



Kul att Nelly blev inspirerad av min ordning i Arvids garderob.. hihi...



Kram !!!!

2009-09-03 @ 19:41:37
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0