Nellyfirande nummer 2

Idag åkte jag och Nelly ut till matfors för att fira henne en gång till nu med min sida av släkten. Tror vi allt som allt var 18 pers så de var full fart. Nelly var alldeles lycklig av allt folk som skulle slåss om henne.
Hon fick massor med fina paket av alla. Tänkte lägga in lite bilder senare. Är alldeles slut efter att precis ha kommit hem.
Var så himla kul att få träffa alla. var alldeles för länge sen nu. Som vanligt hade kicki lagat jättegod mat och de fanns ett helt hav av tårtor och fika. Andreas hade ordnat en tårta med bild på nelly idag igen. den blev mycket uppskattad. tack älskling!

Får ju inte glömma att vi faktiskt firade min kusin rasmus också som fyllt år två dagar innan Nelly. Han fyllde hela 20 år. Grattis:)

Nu blir de snart läggdags! Lägger in bilder nån annan dag när jag orkar. Tack alla för en supertrevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0