Lugn dag

Igår gick vi hem till Ingrid en sväng för att lämna igen ett lakan som jag lånat. Nelly blev som vanligt jätteglad att träffa farmor.
Då kom vi på att de var ju faktiskt våran tur att bjuda hem henne på mat :)Så klockan 17 så kom farmor Ingrid hem till oss. Nelly blev jätteglad igen.
Vi åt lax med ris och romsås till middag och sen till efterätt skulle de ha blivit vit chokladmousse men den hade stått för kort stund i kylskåpet så de blev chokladkräm istället. Men de var gott de med.
Blev en massa bus med lillskrutt som sen somnade som en stock när farmor gått hem.

Idag ska jag nog ta mig ut till barnenshus och kolla efter en födelsedagspresent till min lilla prinsessa.


Favorit i repris. Världens tröttaste bebis:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0