Promenad till Birsta

Idag åkte jag och Nelly hem till acca och filip och lekte en stund innan barnen skulle äta lunch. Sen tog vi en promenad därifrån till Birsta som tog runt 45 min.

Vi var döhungriga när vi kom fram så vi gick direkt till Ikea och åt en köttbulletallrik. supergott:) Kikade runt lite inne på Ikea sen också.
Köpte såna här färgglada typiska ikeamuggar och skålar i plast. Frida sa sist jag var hemma hos dom att alla har såna. Var ju tvungen att köpa då..

kikade runt lite i birsta city sen också och köpte vinterhandskar åt min lilla älskling.

Min lilla sötnos har varit en ängel hela dan. Stackarn hade för brottom här hemma när hon skulle krypa så hon slog i överläppen. Min lilla stackare blödde massa och fick världens fläskläpp.

Blev inga bilder idag. Orkar inte radera telefonen så den är jämt full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0