Min lilla solstråle

Nelly är världens finaste. Är så glad jag har henne. Nästan alltid glad och nöjd.
Idag Har hon haft en hårryckardag. Hon har dragit så hårt i mitt hår två gånger idag så jag börjat grina. Skitkul tycker hon och gapskrattar. Man kan nästan inte hålla sig för skratt samtidigt som de gör så ont att tårarna kommer.

Idag har andreas börjar äta igen så då blev de storhandling. Han gick precis under 100 kilo. grattis:)
Idag har vi haft en "vi kan inte komma överens om nånting" dag. Så mycket tjafs att man bara vill dra en sop över skallen på endera sig själv eller han.   jaja. finns hopp om morgondagen.

I morgon ska jag och nelly åka och fira min morbror i matfors. Ska bli jättekul!

Nu blir de film och sen sooova.

god natt.

 


Kommentarer
Postat av: Maria

haha, kan jag få låna sopen efter dig :D

2009-10-09 @ 21:59:30
URL: http://mariahellqvist.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0