Friska?

Jag tror att vi är friska nu. Nelly fick en febertopp till efter att jag trott de var över med febern. 
Men nu har hon inte haft nån feber på över en dag. Hon har inte varit snorig eller haft några andra förskylningssymptom så de kanske var den nya tanden som spökar.

Trodde att jag själv var på väg att bli förskyld eftersom jag fick ont i huvudet, hals och blev lite snorig. Men även de verkar vara soom bortblåst.  Håller tummarna att de inte kommer tillbaka.

Igår var vi hos Ingrid och kjell nästan hela dan. När vi var på väg hem efter nellys mellanmål så upptäckte vi att dom höll på att asfaltera alldeles utanför så vi kunde inte ta oss därifrån. Så då blev vi istället bjuden på plättar och leka en stund till:)  Tack för god mat!

Idag släppte jag lös nakenfisen några sekunder innan vi skulle duscha tillsammans. När jag vänder mig om har hon hunnit bajsa två megasaker som hon dessutom hunnit gegga runt i med foten.
Hon tyckte nog att de luktade lite skunk för hon började storgrina tills jag fått in mattan i tvättmaskinen.

Nu blev de en massa trist text. ska se om jag lyckas lägga in några bilder nu efter..  är lite lat av mig;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0