Sitter i min ensamhet..

Lördag. Nelly sover och andreas är med grabbarna och spelar poker.  Jag då... Jag sitter och degar framför datorn. de är skit på tv och orkar inte göra så mycket annat heller.

Nelly har gått massor utan stöd från nån idag!! Hon har nog märkt själv att hon är rätt stadig och att de är rätt skoj att gå själv:)
Hon ser så stolt ut (och jag ser säkert ännu mer stolt ut;) ).

Sen så har vi fått lite småproblem med läggningen. Jag vill ju såklart att Nelly ska lägga sig klockan sju som vanligt. Men de tycker inte nelly. Hon busar, bråkar och kastar nappen 1000 ggr. Nu har hon dragit ut längre och längre flera dagar. ikväll så somnade hon inte förrens kvart i nio. trots att hon legat i sängen sen sju!

Namnförslag på hunden då.. Ska fråga Nelly om hon tycker att hunden ska heta Boris:)

Kommentarer
Postat av: Frida

Annars kanske han kan heta Torsten? :)

2009-11-08 @ 13:59:55
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Acca

bosse tycker jag:) duktiga tjejen då!! jo kommer nog på att de går mkt. fortare att gå nu när hon gjort de några gånger utan hjälp. kram kram

2009-11-08 @ 19:22:07
URL: http://acccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0