Pissväder och v75...

Skulle ju kunna betyda att de blir en väldigt tråkig dag.. Men hittils har den varit rätt okej. Efter ett smått utbrott i morse så tog jag mig samman och bestämde att vi skulle ta en promenad ner på stan trots regn.

De var rätt skönt ute och man bortser från regnet. Fixade en present tills i morgon då vi ska till matfors och fira siri som fyller år.

När vi kom hem hade Nelly sovit en bra stund och efter att fått i sig mellis var de full fart sen.
Vi har ägnat en halvtimme åt att rasta nellys leksakshund. Eftersom nelly nu bara behöver hålla mig i ena handen kan hon själv hålla kopplet till hunden i andra.

Hon går och kikar bakåt och är jättelycklig över att hunden följer med och säger voff voff. Nelly svarar då också med voff voff.
 

 

Hunden har inte fått nåt namn än. nån som har nåt förslag?
 

Världens vackraste.
 

Buuuuuu!   eller giuuuu  som nelly säger.
 

Haha  skrämde jag dig mamma.
 

Vadå? ska vi inte gå ut?



Kommentarer
Postat av: vicky

hej..

guud va stor hon har blivit.. allt bra med er.. ge nelly en kram från mig.. hoppas allt är bra med er iaf..

kramar Wictoria

2009-11-07 @ 15:32:29
URL: http://ykciv.blogg.se/
Postat av: Frida

åhh, vad fin hon är ! Sötaste prinsessan !!!!

Och vilken fin vovve !!!

Namnförslag.. hmm...Svårt.

*Agaton

*Boris

Nää.. kommer inte på några bra hundnamn..



kram

2009-11-07 @ 16:27:15
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Josse

Ååh, vad söt Nelly är!

Och vilka häftiga stövlar med blommor på. Såna vill jag också ha! :) Kram på er

2009-11-07 @ 20:46:41
URL: http://rosasockervadd.blogspot.com
Postat av: Lillebror

stor tjej nu :)

Namn förslag på hunden : chewbacca

2009-11-09 @ 18:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0