Pissig dag

Igår var en riktig deppdag. Bara dåliga nyheter hela tiden. De regnade hela dan nästan. Andreas sov hela dan. Nelly gnällde och slet mig i håret och bet mig så fort hon fick chansen. En sån dag när allt bara är jobbigt och man blir irriterad på allt.

På kvällen fick jag sen höra att stackars Frida gått och brutit benet! Då slutade jag tycka synd om mig själv.
Stackars stackars dig Frida!! Måste göra hur ont som helst. Varför måste såna här saker hända snälla personer? Hade varit bättre om nån elak person gått och brutit benet istället.

Idag känns de bra igen. Vaknade av en liten solstråle som säger heeeeeeej:) Vi har hunnit tagit två långpromenader idag och sett lite snö.
 Nu sover skruttan och jag passar på att blogga lite.
Blev alldeles nyss strömavbrott också. Allt bara slocknade. Men jag blev inte lidande så länge. 5 min senare tändes de igen.

Vet att alla avskyr matbilder:) Men tyvärr inte jag;) Bjuder på en bild från gårdagens tröstätning:)
Potatis och morötter i ugn, kräftskjärtar, sallad och vitlöksdipp.



Nu ska vi snart och hälsa på andreas farmor. var alldeles för länge sen nu!


Kommentarer
Postat av: Frida

Söta Evelina, du är för go ! :)

Tack snälla för det fina inlägget !!!!



Och maten, mmm.. såg supergott ut !



KRAMAR!

2009-11-05 @ 13:54:11
Postat av: Rivka

Kram på dig älsklingsvännen! Hoppas turen vänder snart! Vi får hitta på något roligt till veckan! Puss

2009-11-05 @ 18:33:19
URL: http://rivkaakvir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0