Julmarknad?

Idag mötte jag och Nelly upp Frida med familj på ljustadalens skola där de skulle vara julmarknad idag. Förväntade mig såklart inget stort.. Men de var väääldigt litet med knappt nånting man förknippar med jul. Istället var några figurer från starwars där (??). Jag undrar vad de är för nån som förknippar starwars med jul.

Var i allafall trevligt att träffa Frida, Arvid och ch en stund och fika lite:) Arvid hade massor med energi och bus för sig som vanligt. Nelly var trött och satt mest och kikade på alla.

Nu på kvällen så kom svärmor och andreas en stund. Ingrid hade med sig massa gott! Massariner, vindruvor, hembakat bröd och bullar mm. Supersnällt!

Tänkte jag skulle se robinsson men skrutten verkar inte vilja somna ordentligt. blir jättearg när jag går iväg.. Upptäckte att de är en till kindtand på väg. stackars älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0