Bilder!

Igår fick jag akut sybehov innan vi skulle på kalas. På runt en timme knåpade jag ihop den här mysbyxdressen. Mönstret är ritat på fri hand. är förvånad att alla delar passade ihop.
 

Söta skruttan går och går och går mest hela tiden nu:)


Festfin inför kalaset. Farfars flicka med ankare på klänningen:)


Bild från kalaset.


Idag var jag och kikade på en lägenhet och sen tillbringade vi hela dan hos Ingrid och kjell. Dom skulle rensa lite på vinden. Blev en dl roliga fynd. Andreas gamla kläder och leksaker var jättekul att se.
 

De blev en hel del saker tillslut:)


Nelly fick bada. Superkul tycker hon! Goda plättar fick vi till lunch och sen massa fika. tack tack:)


Nelly kunde knappt hålla ögonen öppna när vi skulle gå till bilen. Vaknade inte när jag bar in henne och tog av henne kläderna. Men nellys elaka mamma tyckte inte man skulle somna för natten kl 17 så hon fick bara sova en kvart.
 

Helt utslagen efter en dag med massa bus och kika på nya leksaker.

Kommentarer
Postat av: jennie

Men guuuuu vilken härlig dress du sydde!!!! Supermysig ser den ju ut, å bara sådär?! Skickligt! :)

2009-11-16 @ 22:13:04
URL: http://amfora.blogg.se/
Postat av: Frida

Oj vilken fin dress du sydde Evelina !!

SUpersöt !! :)



Snacka om att vara helt utslagen :)

2009-11-16 @ 23:22:02
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: maria

herregud va duktig du är att sy! på bara en timme också?? jisses! avis :D

2009-11-17 @ 15:14:05
URL: http://mariahellqvist.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0