Grattis Robert

Igår var vi och firade kusin Robert hela dagen. Var supertrevligt. Han hade flyttat till ny lägenhet också. visserligen väggivägg med den gamla:)
Vi fick supergod tacos som kicki lagade. och sen massa fika och en jättegod tårta som siri bakat.
En riktig toppendag. Nelly var på strålande humör och sov knappt nånting på hela dagen.

Idag ska Nelly få vara själv med kicki och göran medans jag går i birsta med anna-carin. Både jag och nelly behöver träna att vara lite ifrån varandra.
Känns väldigt konstigt att jag ska vara utan skrutten flera timmar. men de ska nog gå bra:)

Bilder från gårdagen kommer senare om jag orkar;-)

Kommentarer
Postat av: Rivka

Om du behöver träna på att vara utan Nelly kan jag gärna låna henne en stund.. Men då får jag ju inte vara med dig.. Svårt dilemma!

Kram

2009-05-24 @ 12:57:59
URL: http://rivka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0