Gaaaah

I förrgår gjorde jag storstädning och skurade golv på förmiddagen. Sen på kvällen kom herrn i huset på att han skulle leta nåt papper. Halva hallgolvet var täckt i papper och tidningar efter ett tag. Jättekul tyckte jag.. men tänkte för en gångs skull inte gnälla och tänkte att han tar nog upp de om en stund.

Men de kom nåt annat i vägen och han lovade att ta upp de morgonen efter. Jag åkte på babysim och kom hem till en fortfarande pappertäckt hall och en sovande sambo. Kände mig fortfarande irriterad över röran men tänkte inte plocka upp de själv.
Fick sen sms av frida som ville träffas för en fika på kultis.Mycket trevligt var de att få göra annat än att sitta hemma.

Kommer hem igen och de är fortfarande stökigt. Men tänker vara snäll och inte gnälla så jag säger fortfarande ingenting.
Men vad händer då. såklart går man och halkar på de förbannade tidningarna och slår baken och handleden.
Så vad har jag nu lärt mig av detta? Jo antingen tjatar man till de händer nåt eller så gör man de själv innan man blir tokig.
 

De är tur vi har vår lilla solstråle som talar om när vi ska sluta tjafsa.

Kommentarer
Postat av: anna-carin och filip

karlar att de aldrig kan göra nått på engång...men han kanske lärde sig nått av det dära!?!?! inte ska du plocka upp hans skit!.tack för idag längtar redan till imorron!! du har blivit utmanad, läs min blogg! kram

2009-05-05 @ 19:01:54
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Anrik

Kanske ska tilläggas att det var mest ellos-kataloger som låg på golvet.

Kataloger som ägs utav bloggerskan.

2009-05-05 @ 20:07:29
Postat av: Anrik

Det var bättre när FK städservice fanns

2009-05-06 @ 01:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0