Fredag

Igår var jag och skrutten ner på stan en sväng och köpte mera salva till henne. Fyndade ett par fina solglasögon på åhlens också:)
När vi kom hem blev de lite lunch. Nelly fick prova pankaka för första gången. Hon blev väldigt brydd när hon fick äta ur tallriken själv. Hon tyckte de var supergott med pankaka :)
 

Sen fick vi tråkigt så då ringde vi farmor Ingrid och kollade vad hon hade för sig. Hon hade bakat jättegod rabarberpaj :-)
De enda tråkiga idag var att Nelly råkade tippa framåt och slå kinden i cementgolvet innan nån av oss hann reagera. Tur i oturen så gick de bra. de lät nog mer än vad de var för de blev ingen blåning eller nåt.
 

Sen när vi kom hem igen knåpade jag ihop en instruktionsbok på nelly. Ska ju lämna bort henne nån timme i morgon. Finns tex: bra och ha nummer, mattider, vad hon får och inte får äta mm i den.
Sen är de bara att upptadera den eftersom och låta den följa med i skötväskan:) Är säkert inte jättenödvändigt men då känner i allafall jag mig lite lugnare;-)
 

Sen blev de middag. Grillad kyckling, bulgur, sallad och avokado/jordnöts/chilisås. gott gott.


Idag ska vi åka och fira min kusin Robert som fyller 21 år. GRATTIS! Om ca en timma kommer färdtjänst och hämtar oss:)
Ha en trevlig dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0