Birsta utan bebis

Idag så skulle jag träffa acca och filip i birsta för att umgås, shoppa lite och hämta nummerlapparna till vårruset.
Men innan jag åkte dit åkte jag till matfors och lämnade nelly hos kicki och göran.
Blev en riktig toppendag trots att jag inte hade min älskade skrutt med mig. Hittade en bolero som jag letat länge efter. Med god mat, glass, fint väder  och supertrevligt sällskap kan de ju inte bli annat än en trevlig dag.
Glömde ta bild på filip idag. synd! han var världens glafis och hade jättesöta kläder på sig.

Nelly hade de jättebra i matfors. Hon fick studera ljungan och meka med bilar:) Var lite jobbigt att vara utan skrutten. Trodde hela tiden jag glömt henne. Kändes som jag saknade en arm eller nåt. Tur jag fick gosa lite med filip:)

Anna-carin njuter av glass i solen. Supergod glass var de. saltlakris,polka och noisettsås.
 

Jag var tvungen att testa en byxdress. ser helt tokigt ut. kände mig jättestor i den  haha.
 

min glass:)
 

Nelly mekar bilar.
 

Nelly och göran funderar vad som är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0