Besök på kommunhuset

Idag träffade jag och skrutten Anna-carin och Filip nere på stan för lunch. Gick sen upp till kommunhuset för att hälsa på städet. Kul att se alla nu när de var ett tag sen. Konstigt nog blev jag lite sugen att börja städa igen. Gott fika fick vi där.
Nelly var jätteglad hela dan och var sen alldeles slut när vi skulle hem. somnade som en stock.
Tack för en trevlig dag anna-carin och filip och alla på städet:)

Tog en del bilder men orkar inte lägga upp dom nu. kanske kommer senare:)
Ska försöka lägga en övertrött skrutt nu.

Kommentarer
Postat av: anna-carin och filip

ja jag väntar på bilderna så jag kan "låna"... ja lite sugen på att jobba blir man ju ibland...men de får bli sen när filip tar flaskan...och har ju förstås inte skaffat barn för att va hemma en kortis å sen börja jobba..skulle kunna va hemma till över nästa sommar:)tack för en underbar dag! kram kram

2009-05-06 @ 21:46:40
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: sparriz

Jag skulle ju helst vilja vara hemma en sommar till också:) Men sen vill jag göra nånting. andreas ska ju inte behöva försörja mig hela livet;-)

2009-05-07 @ 08:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0