Värsta dagen på evigheter

Igår vaknade jag pigg och kry och gjorde oss i ordning för babysim. De var jättekul och mysigt som vanligt.
Efteråt kände jag mig lite skakis. tänkte att de nog berodde på att klockan var mycket och jag hade ätit lite klen frukost. Sen halvägs hem så får jag jätteont i magen. skyndar hem och in genom dörren.
Hela kroppen bara krampar. Sen börjar jag spy och spy och spy, Kan inte ens dricka vatten utan att de kommer upp. Samtidigt så har andreas inte sovit på ett dygn och nelly är alldeles hysterisk. Undrar om de kanske kom dåligt med mjölk eftersom jag inte fick i mig nån vätska alls.
på kvällen så ger jag nelly lite fruktpuré och hon blir nöjd en stund och somnar sen med mig i sängen. Jag får tackochlov sova hela natten och har nu lyckats fått i mig lite blåbärssoppa som inte kommit upp igen.
Hoppas att jag fortsätter att bli bättre under dagen. typiskt så ska de såklart vara strålande väder ute nu när man inte orkar gå ut.

Kommentarer
Postat av: Acca

ja de har nog å göra med att du duckit dåligt å inte kunna äta som de inte kommer nå vidare med mjölk...tur du har andreas hemma iaf på dagarna så du får vila, för lite sömn stör oxå mjölken!!men kan nog ha å göra med den lilla frukosten, ansträngning i vatten plus kraften som amning tar att du blev dålig! hoppas du mår bättre!kram

2009-03-31 @ 18:14:50
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Rivka

Stackars Ewwe! Kan inte vara lätta att vara sjuk då man måste ta hand om andra samtidigt! Krya på dig gumman!

2009-03-31 @ 21:28:55
URL: http://rivka.se
Postat av: sparriz

Tack :) känns bra med lite medlidande och kryapåhälsningar:)

2009-04-03 @ 09:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0