Shopping och bus hos farmor och farfar

I morse var de strålande väder när vi vaknade. så jag och skrutten tog en promenad ner på stan. Var ju tvungen att hitta några badbyxor till nelly inför babysimmet nästa vecka.
Sen när vi kom hem så gjorde jag lite lunch (räksallad) och sen ringde jag nellys farmor och kollade om hon ville ha lite besök. Jag fick jättegod rulltårta och nelly fick mangopuré:)

Så här glad blir man när man får träffa farmor och farfar.
 

Nelly och farfar kjell hade dragkamp med bordsduken.  Jag kände mig lite nervös över blomkrukan som åkte fram och tillbaka över bordet.
 

 

Här är dom fina badbyxorna som jag hittade på lindex. Dom har rysch på rumpan. så himla sött!
 

Råkade titta ner i en reakorg och såg dom här söta för knappt 20 kr. svårt att låta bli då ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0