Nelly har massor med kompisar

Varje vecka så får Nelly träffa en massa polare. Tänkte jag skulle visa bilder på de flesta av hennes kompisar (dom jag fått lov att lägga ut bilder på).

Det här är Arvid. En väldigt charmig kille som verkar vara på gång att gå själv snart. Sen så är han nog den med snyggast frisyr;)
 

Det här är lilla Cornelia. Är lugn, snäll och enormt söt precis som sin mamma.
 

Här har vi Rasmus som jag tror är äldst av Nellys vänner. Tror han kommer bli operasångare med tanke på senaste fikaträffen :)
 

Coola wilmer har dragit ifrån de andra bebisarna rejält i storlek. En riktig tuffing.
 

Det här är Mirja. Hon är nyinkommen i gruppen. Otroligt söt med sina blåa ögon och rödorange(?) hår
 

Här har vi söta Noel som är född bara nån dag efter Nelly. En lugn och snäll kille.
 

Här har vi Nellys kommande pojkvän (de var väl så vi bestämde innan dom var född anna-carin? ;-) ) En riktig sötnos!


Sen så har vi Maja med världens längsta tunga :)


Nelly har sån tur som har fått så många fina kompisar. Hoppas verkligen att vi fortsätter att träffas så våra barn får växa upp tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Acca

fin bild på våran prins! ja men visst vare så vi sa:)de tycker ju så bra om varandra så vem vet :P trevlig helg till er alla!! får ta å ses nått här framöver! kram kram

2009-03-27 @ 15:09:57
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: aJviD

hEj nÄlLy !

vAd kUl AtT VåRa mAmMor hAr Så fIna BlOgAr!

jAg tYKeR aTT dU äR jeTTeSÖt :)



kJam /aJvId

2009-03-27 @ 15:33:14
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: sparriz

ja klart vi måste träffas nån dag! :)

Arvid: Nelly skickar en kram. hon tycker du är jättesöt också;)

2009-03-27 @ 19:30:55
Postat av: Veronica

Oj vad många söta bäbisar! :]

2009-03-27 @ 20:51:37
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Rivka

Nu känner jag mig lite utanför som bara har en kaninkomis att erbjuda Nelly =P

2009-03-28 @ 11:49:56
URL: http://rivka.se
Postat av: sparriz

Rebecka: Hon har ju dig också!

2009-03-28 @ 13:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0