Igår..

Igår var jag och nelly och gjorde stan med anna -carin och filip. Alltid så himla trevligt att umgås med dom. filip var en snäll kille och sov mestadels av tiden medans nelly satt och surrade.
Vi kikade in amningsrummet dom gjort där i stan. ingen höjdare måste jag säga. bökigt att ta sig dit och knasiga soffor att sitta i.
Blev pyjamas och halksockor inhandlat till skrutten :-)
Nelly har börjat att sitta alldeles själv utan stöd nu korta stunder. Är en sååååå stolt mamma nu:)

Idag ska jag och nelly bege oss till skallböle för att hälsa på tant kristina(min moster) och farbror göran :)

Kommentarer
Postat av: jennie

Nämen! Jag som tycker amningsrummet är jättemysigt!!! Igår kröp jag upp i en av dom supermysiga sofforna där o ammade i lugn o ro. Inte som på Birsta City där det är helt öppet o alltid massa folk o spring. Man är ju olika... :)

2009-03-15 @ 11:09:57
URL: http://amfora.blogg.se/
Postat av: sparriz

jo de var bra på så sätt att man kunde stänga en dörr om sig. mer lugn och ro. men annars så tycker jag de var lite trångt om de skulle råka vara fler än två stycken där samtidigt:-) Tycker du inte att rampen var lite väl brant? kanske bara ja som är klen;-)

2009-03-15 @ 21:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0