Babysång

Idag var de babysång som vanligt :) jättekul tyckte Nelly. Till fika den här gången fick vi våfflor. jättegott!
På vägen till babysången gick jag en snabbis in på apoteket och köpte nellys första tandborste och tandkräm. :-)
Var lite småtrångt i bussen på väg hem. Det var en till barnvagn bredvid som var extremt bred. Men vi lyckades böka dit oss:)
Nu är de middag på g. lax med ris :)  Sen ikväll får man ju inte missa "den rätte för rosing". Extremt löjligt och irriterande program men man kan ju inte låta bli att titta ändå :P

Kommentarer
Postat av: Elin R

Hej EffeleffeLina! :) Har hittat din blogg, alltså det var så sjukt länge sen vi sågs. Det vore roligt att se lite bilder på dig :) Kan du inte lägga ut lite bilder på dig och nelly tillsammans?

krams!

2009-03-24 @ 20:41:21
Postat av: sparriz

Men hallå! kul att du hittade hit. håller med om att e var evigheter sen! Ska se om jag kan hitta en bild där jag inte ser alldeles hemsk ut ;-) kram

2009-03-25 @ 08:28:31
Postat av: Rivka

Jag har bebistandkräm som jag köpte när jag skulle på ett läger och inte visste att den inte innehöll flour. Behövde en liten tub som inte smakade mint..

Den skulle ni kunna få! En liten söttub, sen är det stjärnor i tandkrämen också!

2009-03-25 @ 18:34:37
URL: http://rivka.se
Postat av: sparriz

den skulle nelly säkert bli glad för :) fint med stjärnor:)

2009-03-26 @ 08:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0