Allt är inte bara guld och gröna skogar

De är väldigt många (även jag) som bara skriver om allt som är bra när de skriver i bloggen. Andreas påpekade just de igår.
Jag kontrade med att de är ju faktiskt inge kul att läsa om att andra har bråkat och om saker som man störs sig på hos varandra. Men så tänkte jag efter lite. Jag skulle visst vilja höra att andra faktiskt också bråkar och tjafsar om småsaker.
Så nu ska jag visa vad som gjorde mig sur och irriterad i morse.
 
Ett enormt berg av disk och smulor överallt.  Jag vet att större delen av berget fanns sen igår kväll och att andreas faktiskt inte kan ställa sig och slamra med de mitt inatten. Men de är ändå ooootroligt irriterande att vakna upp och se röran:)

Men sen så blev jag uppmuntrad av att jag ska få träffa frida och arvid idag. så jag tog mig i kragen och röjde undan.  Tog inte särskilt lång tid heller. Har ju en ny fin diskmaskin:)

Kommentarer
Postat av: Rivka

Kallar du det där berg, då ska du se hur min diskbänk brukar se ut =P

2009-03-02 @ 14:42:33
URL: http://rivka.se
Postat av: Anrik



Precis vad jag säger oxå, inget berg bara lite morronpyssel :)

2009-03-03 @ 00:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0