Veckohandling och lite bilder..

Idag var vi och veckohandlade igen. så nu är kylskåpet fullt:)  Tänkte visa lite bilder som tagits under veckan.

Andreas föräldrar är grymt duktiga i trädgården med blommor. såhär fint ser de ut på deras framsida.
 

Morsdagsblomma:)
 

Sen så var vi ju ner på stan i lördags och kollade på konst. där träffade vi på nellys farmor och farfar och andreas faster hjördis. mycket trevligt.
 

De här var min favorit bland alla konstnärer.
 

Hittade mitt lapptäcke som jag gjorde som projektarbete på gymnasiet. Var större än jag minns de. passade perfekt på våran säng.
 

Skrutten ligger och läser.
 

Busar i sängen.
 

Badtjejen. skrutten älskar att bada. När vi flyttar till större så ska hon få ett badkar:) badbaljan börjar bli lite liten.

Kommentarer
Postat av: Rivka

Då kommer jag och badar med henne!

Ditt överkast är grymt snyggt! (lägg upp en bild på sysidan;) )

Kramar!

2009-06-09 @ 00:15:22
URL: http://rivka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0