Veckan i sollefteå

Vi har haft en riktigt trevlig vecka i sollefteå. Jag och skrutten har fått träffa Rebecka med familj och Linda och hennes pojkvän.
Vi har varit på dannero. Vi har ätit en massa god mat och fått umgås med familjen och min mormor och morfar. Vi har hunnit med att basta som var helt underbart efter att suttit ute och ätit innan. Har ju inte varit de bästa vädret den här veckan.
Vi har med andra ord hunnit med en hel del.

Skruttens favoritleksak var damsugaren.
 

Nelly med morbror Jonas.
 

Nelly med morbror Niklas.
 

Nelly med Lindas pojkvän Daniel. (Hur kunde jag missa ta bild på dig linda??)
 

Nelly med sin gudmor Rebecka.
 

Nelly har hittat en låda.
 

Fyra generationer (av fem).
 

Gammelmormor och Nelly.
 

Lalle tävlar i skottkärra på Dannero.
 

Jonas och Vicky är grillmästare.
 

Midsommartjejen.
 

Jag har gjort en krans åt skrutten:)


Tack alla för en trevlig vecka och trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0