Shopping och hälsa på tant kristina

Idag tog jag och skrutten oss ner på stan för att kolla lite. Hade inte alls nån tanke på att jag skulle köpa skor. men första affären blev en skoaffär och jag råkade hitta superfina skor till både mig och skrutten. 300:- fattigare på bara några minuter :) Kommer bilder sen om jag orkar.
Sen gick vi på hm och köpte lite myskläder till skrutten och en bolero till mig. 300:- till gick de där.

Klocken blev mycket så då gick vi till kulturmagasinet där kristina och alla städtanter var och hade storstädning. skrutten fick lite mellis och busa lite med alla innan vi gav oss vidare.

Tog oss in på Ica och handlade burkmat, tvättlappar, shampoo, vällingflaska, välling, gröt  mm. Måste ju ha tills i morgon då vi åker iväg till sollefteå. Så då gick de en 300:- igen.

De säger bara swoosch så är pengarna borta ibland :)

Har sen vi kom hem packat en massa och gjort mat. Börjar känna sig lite småseg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0