Saknar vår älskling

Vår älsklingspappa åkte iväg idag igen för att träffa grabbarna och försöka spela till sig en plats i poker VM i las vegas dit han ska i sommar. Lycka till älskling!
Andreas har varit en ängel idag och haft skrutten flera timmar trots att han sovit lite och känner av spriten från gårdagen.
Så jag har hunnit måla massor på min tavla :-D 
De känns väldigt tomt när man ligger i sängen och tittar på tv själv nu för andra kvällen i rad.

Idag har jag och skrutten varit till andreas föräldrar och hälsat på också. Nelly blev jätteglad att få träffa farmor och farfar.

De är så härligt att se hur Nelly skiner upp varje gång hon ser andreas. Hela ansiktet verkligen lyser på henne.
Man tänker inte alltid på vilken tur man har. Jag har mina två världens finaste älsklingar här hemma och underbar familj, släkt och vänner som alla bryr sig om mig. Jag mår så bra när jag tänker på hur många underbara människor som finns i mitt liv.

Glöm inte att fokusera på de ni har och inte på vad ni saknar:)  Nu blir de film och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0